Alhamdulillah... kemarin, hri khamis bersamaan 25-11-2010 tlah berlgsgnya mjlis berkhatn 2 hero kakakku dgan jayanya..hehe...tp agk kus smgat la aku tgk diorg..maw tdk.. blik2 mngis...huhu xsgup aku nk mlihatnya... lmbut hti la katakan...hihi..nasib la ada ma n abh aku yg lbe b'pgalaman lam hal ni..so still undr cntrol la,..
Selepas Asar, adik bradik serta jiran2 akak aku mla dtg mnziarah.. Kemuncaknya adalah slpas mgrb... org yg dtg smakin ramai.. n aku x sgt2 bz mmbsh pgan mgkuk n mghdgkan mkanan.. n the last aku n akak aku gak yg xmakan smalm..fuhh sadiss kan?? tp ok la..cm hepy ja tgk adk bradik dtg..hehe..
di bawah ni antra gmbar yg di ambl kmarin..ngee~

1jemaah 1 petugas..hehe( terlntg)

layan game..hehe

time to rest.. :)
p/s: kpda anak sdara aku yg da mta adiah ni..nty acu blikan yew..skung pokai la..hihi.. yg pntg acu syg kamu..mmuahh...